KIVIK #2

I måndags vaknade vi upp i husbilen och åt frukost inne hos deras släktingar. När vi alla fyra var redo hoppade vi in i husbilen och styrde mot Ales stenar! Sån utsikt alltså. Riktigt härligt.

Johanna och jag försökte ta en fin hoppbild men alla bilder ser ungefär ut såhär.. Haha. Men härligt ser det ju ut i alla fall!

Vi satte oss och tog obligatoriska bilder på stenarna.

När vi kände oss klara åkte vi till Ystad för lite shopping. Jag köpte ett par saker ni får se nu när jag åker till Grekland imorgon!

Magen började kurra lagom till när Oliwer skulle spela golf med släktingarna vi hade övernattat hos. Då passade jag, Sandra och Johanna på att äta lunch på golfklubben.

Med maten i magen åkte vi till Kiviks familjecamping för att börja vår riktiga campingsemester. Vi gjorde iordning och gick därefter på en promenad för att handla lite frukost.

När Oliwer var klar med golfen kom han och joinade oss. Då gick vi direkt ner till en restaurang som ligger i Kivik, Buhres heter den! Jag åt ju där med min syster och hennes sambo för ungefär en vecka sedan. Såå gott! Jag tog fisksoppan som ni ser.

Vi åt i världens finaste i solnedgång. När vi kom hem till husbilen igen spelade vi Uno och sedan sov vi.